søndag 26. oktober 2014

Endelig egen PC

Takket være verdens snillest mann har jeg fått ny pc i bursdagsgave <3

Det er jo en drøm for en aspirantinteriørblogger som meg. Nå kan jeg boltre meg med egne favorittsider når jeg  har lyst og blogge av hjertets lyst.

Siste oppdatering fra White Heather Home: Kjøkkenvegger har fått panelplatene på. Taket er ferdig lagt. De øvrige veggene er grunnet. Det er endelig klart for montering av skrog og toppstrøk på panelet.

Jeg skal ta med en skuffefront til en byggforretning i morgen for å finne nøyaktig fargekode. Da vil vegger og fronter matche så mye det er mulig. Vi skal i tillegg ha såkalte "Subway tiles" og sorte benkeplater. Jeg gleder meg til å vise det ferdige resultatet.

For å få vist bilder må jeg få lirket ut hvordan jeg tømmer bildene inn i denne pc'n. For en som meg kan det være utfordrende, så det skjer nok ikke i kveld :)

Ha en fantastisk ukestart i morgen, så vil det forhåpentligvis komme oppdateringer med bilder i løpet av uken.

K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar