torsdag 16. oktober 2014

Tiddelibom...

Det snør ute og det er kaldt - skikkelig ruskevær!

Interiørdelen av hjernen vil bare pakke opp lysestaker og pelspledd og gjøre det huslig her. Den praktiske delen av hjernen sier klart i fra: Det er ingen vits!! Man pynter ikke i støv og skitt.

Denne uken ble ikke helt som planlagt for min del. Gikk på en liten fartsdump kalt migrene og ble liggende en hel dag. Dagen derpå var også litt shaky, men nå er jeg på bena igjen.

I dag har rørleggeren vært her for å fikse litt på opplegget på kjøkkenet + litt annet smått rundt forbi. Hvitevarene har kommet :) Jippi!! Vi har gått for stål vi da. Deilig french door side by side fra Samsung som jeg bare gleder meg til å fylle med alskens godt. Det går mest i take-away og Fjorland om dagen og nå lengter jeg etter hjemmelaget pizza og deilig ovnsbakt laks...

I morgen fortsetter vi på kjøkkenet med tak, grunning og litt klargjøring før gulvet legges. Jeg håper vi kan få tak, vegger og gulv klart i helgen. Da kan vi skru skrogene og montere til uken.

Ellers er jeg på jakt om dagen - nei, ikke elg - inspirasjon. Vi starter litt med blanke ark her og jeg ønsker å finne en mal på den stilen jeg vil ha. Jeg liker så mangt, men vet at jeg er tro mot klassikerne selv om jeg også kan hive meg på en trend i ny og ne. De bildene jeg kjenner meg mest hjemme i er Slettvoll sine. Jeg elsker den klassiske og rene stilen deres. Mon tro om ikke jeg må på inspirasjonstur til butikken deres i Moss :)

Kos dere i vinterværet!

Bilde fra Slettvoll.


K.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar